Posiedzenie Zarządu - 28.05.2021

POSIEDZENIE ZARZĄDU - 28.05.2021

   Drugie w tym roku, przeprowadzone w warunkach obostrzeń epidemicznych, posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia odbyte pod przewodnictwem Prezesa Zarządu Tadeusza Olszewskiego, odbyło się w siedzibie organizacji w dniu 28 maja stycznia 2021 roku w siedzibie organizacji. Zaproszonym na to posiedzenie gościem był członek Stowarzyszenia, radny powiatowy Jerzy Błoniarz. Na początku obrad przyjęto porządek zebrania, po czym Prezes Tadeusz Olszewski omówił działalność organizacji w okresie od poprzedniego zebrania. Pomimo stanu epidemicznego zagrożenia wirusem Sars-Cov-2 i ograniczeń z tego wynikających działalność Stowarzyszenia nie ustała. W okresie pierwszego półrocza udało się przygotować i zredagować VIII tom "Kroniki Gminy Żegocina", której druk właśnie trwa. Stowarzyszenie zgłosiło wniosek do Wójta Gminy w Żegocinie w sprawie przedłużenia umowy o użyczeniu pomieszczeń dla Stowarzyszenia na kolejne lata.
  Udało się podjąć działania związane z opracowaniem biogramu Artura Dumnickiego oraz przygotowaniem jego grobu do skromnej uroczystości, zaplanowanej na dzień 31 maja br. Odbyło się spotkanie na cmentarzu, podczas którego wspólnie z Urzędem Gminy w Żegocinie, reprezentowanym przez Panią Sekretarz Joannę Pyrz, ustalono zakres działań.
   Zarząd podjął uchwałę w sprawie organizacji "Benefisu Czesława Pączka" - założyciela i wieloletniego Prezesa Zarządu Stowarzyszenia. Planowany termin tego spotkania - 18.09.2021 r. w CKSiT w Żegocinie. Benefis będzie połączony z obchodami 20-lecia Stowarzyszenia, a w ramach tej uroczystości przewidziano także okolicznościową wystawę i promocję wydawnictw Stowarzyszenia oraz występy artystyczne.
  Kolejna przyjęta uchwała dotyczy terminu zwołania Walnego Zebrania Członków. Ustalono, że odbędzie się ono 23 lipca br. w Świetlicy Wiejskiej w Rozdzielu, po odprawionej w tym dniu w tutejszym kościele nabożeństwie w intencji Patrona Stowarzyszenia (msza godz. 17.00, początek WZC - godz. 18).
    Zarząd podjął także uchwały: w sprawie wydania opinii w sprawie odwołania Dyrektora Muzeum im. Prof. Stanisława Fischera w Bochni - Pana Jana Flaszy oraz uchwałę zatwierdzającą sprawozdanie finansowe i merytoryczne za 2020 rok.
   Podjęto także ustalenia w sprawie udziału Izby Regionalnej i Galerii Wiejskiej w Żegocinie, prowadzonych przez Stowarzyszenie, w powiatowej imprezie "Weekend z Zabytkami" w dniu 11 września br.

Posiedzenie Zarządu - 28.05.2021

Posiedzenie Zarządu - 28.05.2021

Posiedzenie Zarządu - 28.05.2021

[wstecz]