01.02.2023 - Złożenie ofert na Konkurs Ofert Wójta Gminy

ZŁOŻENIE OFERT NA REALIZACJĘ ZADAŃ PUBLICZNYCH - 10.02.2024

   24 stycznia 2024 roku Tadeusz Olszewski i Jan Truś podpisali dokumenty w postaci trzech ofert na realizację zadań publicznych Gminy Żegocina i złożyli je w sekretariacie Wójta Gminy. Przygotowane przez Stowarzyszenie oferty obejmują zadania w zakresie turystyki i krajoznastwa ("Zorganizowanie VI Młodzieżowego Rajdu Pieszego im. Czesława Blajdy") oraz w zakresie podtrzymywanie i upowszechnianie tradycji narodowej, pielęgnowania polskości oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej ("Zorganizowanie X Pleneru Malarskiego) oraz "Wydanie jedenastego numeru Kroniki Ziemi Żegocińskiej").
     Złożone oferty były następnie ocenione przez komisję konkursową, powołaną Zarządzeniem Wójta Gminy Żegocina. Podstawą do realizacji zadań jest podpisana przez strony 13 lutego 2024 roku umowa.
    Realizację zadań Stowarzyszenie zaplanowało w nastepujących (przybliżonych terminach): wydanie Kroniki - czerwiec 2024; zorganizowanie pleneru malarskiego - październik 2024 r; zorganizowanie VI Rajdu im. Czesława Blajdy - wrzesień 2024 r.
   Dodatkowo, w ramach Inicjatywy Lokalnej, przy współpracy ze Stowarzyszeniem "Zorganizowana Grupa Poszukiwawcza p. panc. Południe" oraz Wójtem Gminy w Żegocinie, Stowarzyszenie zaplanowało zorganizowanie II Pikniku Historycznego (niedziela - 19 maja 2024 roku).

[wstecz]