POSIEDZENIE ZARZĄDU - 28.08.2024

   Posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia, zorganizowane 28 sierpnia 2024 roku w siedzibie Stowarzyszenia było prowadzone przez prezesa zarządu Tadeusza Olszewskiego. Uczestniczyło w nim czterech członków zarządu: Tadeusz Olszewski, Jan Truś, Jerzy Błoniarz, Mieczysław Blajda.
    Po przyjęciu porządku obrad Prezes Tadeusz Olszewski omówił ostatnie przedsięwzięcia zrealizowane przez Stowarzyszenie. Prezes podziękował wszystkim członkom Zarządu, którzy włączyli się w przygotowanie i przeprowadzenie tych przedsięwzięć.
    W okresie od poprzedniego zebrania w dniu 27 maja 2024 r. odbyły się: XXIII Walne Zebranie Członków - 7 czerwca 2024 r; promocja książki Teresy Mrugacz - 9 czerwca 2024 r.; pogrzeb Ś.P. Marii Juszczyk w dniu 26 lipca 2024 r; od 1 lipca wystawa malarska Sławomira Kaczmarczyka, uroczystość patriotyczna 1 sierpnia 2024 r. w Łąkcie Górnej przy pomniku Stefana Bohanesa.
      Zasadnicza część zebrania poświęcona był przygotowaniom do najbliższych wydarzeń tj. udziału w uroczystości gminnej z okazji 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, "Weekendu z Zabytkami Powiatu Bocheńskiego" oraz podziału prac przy realizacji dwóch projektów dofinansowanych ze środków Wójta Gminy tj. "VI Rajdu Pieszego im. Czesława Blajdy" oraz "X Pleneru Malarskiego". Przed końcem września Stowarzyszenie musi także złożyć sprawozdanie i rozliczyć wydanie XI numeru "Kroniki Ziemi Żegocińskiej". Ustalono także, że 5 września br. przeprowadzone zostaną przez członków Stowarzyszenia prace porządkowe w Izbie Regionalnej.

Zebranie zarządu - 28.08.2024

Posiedzenie Zarzadu - 28.08.2024

Posiedzenie Zarządu - 28.08.2024

[wstecz]