Posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia, zorganizowane 28 sierpnia 2024 roku w
siedzibie Stowarzyszenia było prowadzone przez prezesa zarządu Tadeusza Olszewskiego.
Uczestniczyło w nim czterech członków zarządu: Tadeusz Olszewski, Jan Truś, Jerzy
Błoniarz, Mieczysław Blajda.
Po przyjęciu porządku obrad Prezes Tadeusz Olszewski omówił
ostatnie przedsięwzięcia zrealizowane przez Stowarzyszenie. Prezes podziękował
wszystkim członkom Zarządu, którzy włączyli się w przygotowanie i przeprowadzenie
tych przedsięwzięć.
W okresie od poprzedniego zebrania w dniu 27 maja 2024 r. odbyły się:
XXIII Walne Zebranie Członków - 7 czerwca 2024 r; promocja książki Teresy Mrugacz - 9
czerwca 2024 r.; pogrzeb Ś.P. Marii Juszczyk w dniu 26 lipca 2024 r; od 1 lipca wystawa
malarska Sławomira Kaczmarczyka, uroczystość patriotyczna 1 sierpnia 2024 r. w Łąkcie
Górnej przy pomniku Stefana Bohanesa.
Zasadnicza część zebrania poświęcona był
przygotowaniom do najbliższych wydarzeń tj. udziału w uroczystości gminnej z okazji
85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, "Weekendu z Zabytkami Powiatu
Bocheńskiego" oraz podziału prac przy realizacji dwóch projektów dofinansowanych
ze środków Wójta Gminy tj. "VI Rajdu Pieszego im. Czesława Blajdy" oraz
"X Pleneru Malarskiego". Przed końcem września Stowarzyszenie musi także
złożyć sprawozdanie i rozliczyć wydanie XI numeru "Kroniki Ziemi
Żegocińskiej". Ustalono także, że 5 września br. przeprowadzone zostaną przez
członków Stowarzyszenia prace porządkowe w Izbie Regionalnej. |